Unikalne wizyty: 8854 |
Wszystkie wizyty: 170474 |
Użytkownicy online: 5 |
wyślij pocztówkę z widokiem naszej gminy do znajomego.
Akty prawne:
Witaj na Oficjalnej stronie gminy Frampol
Abyś mógł bez przeszkód korzystać z Forum serwisu, musisz bezwarunkowo zaakceptować warunki niniejszego regulaminu.
REGULAMIN FORUM
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Forum jest integralną częścią serwisu frampol.pl.
2. Forum jest udostępniane użytkownikom bezpłatnie w celu wymiany poglądów, ciekawostek i innych informacji.
3. Warunkiem korzystania z Forum jest znajomość i akceptacja tego regulaminu.
4. Administratorzy Forum zastrzegają sobie prawo do czasowego zawieszenia działania niniejszego forum bez podania przyczyny.
5. Administratorzy Forum zastrzegają sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym momencie.
6. Zabrania się udostępniania kont innym osobom.
7. Zabrania się posiadania więcej niż jedno konto.
8. Serwis nie wymaga od użytkownika żadnych danych identyfikujących jego tożsamość typu adres zamieszkania, nazwisko itp.
9. Wszystkie dane personalne użytkownika są traktowane poufnie, serwis nie zajmuje się handlem danymi.
10. Jeśli zajdzie potrzeba, serwis pobiera informacje o użytkowniku wyłącznie w celach informacyjnych np. adres IP.
11. Autorzy serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za utracone dane (konto).
12. Niniejsze zasady w całości dotyczą również Shoutbox'a.
II. TREŚCI NA FORUM
1. Dobre zachowanie
Wysyłanie, przesyłanie, udostępnianie jakikolwiek sposób materiałów, które uważamy za szkodliwe, groźne, obraźliwe, wulgarne, naruszające prywatność lub publiczne prawa, nawołujące do nienawiści etnicznej, zawierające treści pornograficzne albo rasistowsko-prowokacyjne, a także w jakikolwiek inny sposób naganne, jest niedozwolone na Oficjalnej Stronie Gminy Frampol. Strona używana jest przez użytkowników w różnym wieku. Należy pamiętać, iż to, z czego korzystają ludzie w podobnym wieku lub tej samej płci, nie zawsze jest odpowiednie dla ludzi z różnych grup wiekowych lub różnych płci. Pornografia, seksualne poniżanie oraz treści prowokacyjne będą usuwane.
2. Używanie właściwego języka
Twoja forma wypowiedzi jest bardzo ważna. Wyraź to, co chcesz przekazać, bez nadmiernego używania dużych liter, zdań wykrzyknikowych(!!) i pytających (??) lub języka używanego w SMS. Przesadne używanie takich form językowych nie jest mile widziane na naszym forum. Ważne jest także to, aby porozumiewać się w języku narodowym obowiązującym na stronie.
Zaczynaj zdania wielką literą, stawiaj przecinki i kropki, jeśli zauważysz błąd, czy to ortograficzny, czy interpunkcyjny, popraw go za pomocą opcji „edytuj post”.
Nie pisz wyrazów/zdań w wciśniętym klawiszem „Caps Lock” (NA PRZYKŁAD).
Nie stawiaj spacji pomiędzy literami w jednym wyrazie (P R Z Y K Ł A D).
Chcąc wyróżnić tekst lub jego część, skorzystaj z pogrubienia.
Kod wstaw pomiędzy odpowiednie znaczniki dostępne na forum.
3. Dublowanie postów i "bumping"
Dublowanie postów i tematów jest niechcianym zjawiskiem na naszym forum. Każdy wątek powinien być poruszony nie więcej raz. Jeżeli chciałbyś coś dodać do wątku, edytuj swój post. Jeśli Twój wątek przestał być aktywny i nie wniesiono do niego żadnych nowych informacji, a Ty chcesz go odświeżyć, napisz PW z prośbą o to do moderatora danego działu forum bądź administratora. Odświeżanie tematów leży tylko i wyłącznie w gestii moderatora, więc jeśli potrzebujesz odświeżyć temat ze względu na ważność problemu lub edycję posta, zwróć się z taką prośbą do niego.
4. Avatary
Avatary (obrazki reprezentujące użytkownika), które są prowokujące, niezgodne z prawem, obelżywe, pobudzające do nienawiści, dokuczające komukolwiek, wulgarne, obsceniczne, oszukańcze, zaborcze, ukazujące przemoc, pornografię, zniewolenie, lub pobudzające do nienawiści etnicznej będą usuwane.
5. Szukanie przede wszystkim
Zanim zadasz na forum jakiekolwiek pytanie, powinieneś przeszukać zawartość forum. Jest duże prawdopodobieństwo, że odpowiedź na dręczące Cię pytanie już się pojawiła.
6. Treści powinny być zamieszczane w odpowiednich kategoriach tematycznych.
7. Zabrania się publikować na Forum treści komercyjnych.
8. Zabrania się publikowania na Forum treści wzywających do popełnienia przestępstw, nienawiści rasowej, wyznaniowej czy etnicznej, oraz treści propagujących przemoc i pornografię.
9. Zabrania się publikowania treści naruszających prawa autorskie, znaki towarowe jakichkolwiek osób trzecich.
10. Zabrania się publikowania treści obrażających w jakikolwiek sposób innych użytkowników.
11. Celowe nabijanie statystyki, poprzez lakoniczne i nic nie znaczące posty, będzie skutkowało wyłączeniem ze statystyk oraz czasowym wyłączeniem z forum.
12. Podpis użytkownika
Rozmiar czcionki tekstu w Twoim podpisie nie powinien być większy niż wielkość domyślnej czcionki dla forum. Używanie obrazków większych niż 468x60 pikseli - standardowy rozmiar banneru reklamowego, jest surowo zabronione. Wykorzystywanie animowanych obrazków (GIF, SWF), jest dozwolone po uprzednim upewnieniem się, iż ich zawartość nie odbiega od ogólnie przyjętych norm na forum. Administratorzy i moderatorzy mają prawo prosić Cię, abyś usunął cokolwiek ze swojej sygnatury lub mogą to zrobić osobiście, jeżeli zajdzie taka potrzeba. Maksymalny rozmiar obrazka w sygnaturze nie powinien przekraczać 50kb. Niedozwolone jest także używanie więcej niż dwóch obrazków w sygnaturze. Maksymalna ilość tekstu w sygnaturze nie powinna przekraczać 4 linii.
III. UŻYTKOWNICY I GRUPY
1. Czytanie wypowiedzi na forum nie wymaga posiadania statusu użytkownika zarejestrowanego. Aby jednak wypowiedzieć się na forum wymagana jest rejestracja.
2. Użytkownicy zarejestrowani mogą korzystać ze wszystkich for dyskusyjnych do których mają dostęp, a także ze wszystkich przywilejów im przysługujących.
3. Użytkownicy zarejestrowani zdobywają rangi świadczące o ich udziale w dyskusjach na forum.
IV. SANKCJE
1. Nieprzestrzeganie zasad zamieszczonych w niniejszym regulaminie będzie skutkowało czasowym lub stałym ograniczeniem dostępu do Forum lub do całego serwisu.
2. Użytkownik wypowiadający się na forum ponosi wszelkie konsekwencje prawne za swoją wypowiedź.
3. Użytkownicy, nie stosujący się do wskazówek lub nakazów Administratorów czy Moderatorów, będą mieli czasowe lub stałe ograniczenie dostępu do Forum.
V. NOWI UŻYTKOWNICY
1. Przy rejestracji podawaj dane pozwalające stwierdzić, że to nie automat (prawdziwe). Nie podawaj nazw uznanych powszechnie za obraźliwe lub naruszające godność innych osób.
2. Nie wpisuj w polu strona www adresów stron komercyjnych, nie związanych z tematyką serwisu i nie podawaj fałszywych adresów e-mail - uniemożliwia to rejestrację.
3. Po pomyślnej rejestracji, napisz post powitalny, przedstawiając się pozostałym forumowiczom.
4. Jeśli przez pomyłkę Twoje konto zostanie usunięte, zarejestruj się ponownie i wyślij administratorowi prywatną wiadomość.
Konta, które nie zostały aktywowane, nie były używane lub są sprzeczne z w/w warunkami zostaną usunięte.
VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Treść niniejszego regulaminu może ulec zmianie.
2. Administratorzy Forum zastrzegają sobie prawo do ujawnienia tożsamości Użytkownika lub wszelkich informacji podanych przez Niego podczas rejestracji, na żądanie uprawnionego organu, jeżeli w stosunku do Użytkownika zostanie wszczęte postępowanie karne lub cywilne, mające jakikolwiek związek z aktywnością Użytkownika na Forum.
3. Z przyczyn porządkowych uprasza się uczestników forum w szczególności o:
a. stosowanie się do publicznie przyjętych zasad Netykiety,
b. zachowanie staranności w redagowaniu wpisów, w tym szczególnie przestrzeganie zasad pisowni i interpunkcji języka polskiego,
c. zamieszczanie wpisów w odpowiednich działach, d. niedublowanie tematów, które zostały już poruszone na łamach forum.
4. Na forum w szczególności zabronione jest:
a. prowadzenie działalności reklamowej (nie dotyczy to prywatnych, jednorazowych ofert odsprzedaży sprzętu i legalnego oprogramowania w dziale Sprzedam/Kupię/Zamienię),
b. używanie określeń powszechnie uważanych za obraźliwe,
c. propagowania nienawiści rasowej,
d. dyskutowanie na temat ideologii politycznych i religijnych,
e. rozpowszechnianie informacji stanowiących pomoc w dokonywaniu czynności niezgodnych z obowiązującym prawem, w tym szczególnie informacji o metodach zdobycia i uruchomienia nielegalnych kopii programów oraz innych plików chronionych prawem autorskim,
f. rozpowszechnianie bez wystarczającego uzasadnienia informacji naruszających dobre imię osób fizycznych i prawnych.
g. rozpowszechnianie materiałów zawierających pornografię.
5. Świadome naruszanie któregokolwiek z punktów regulaminu forum, może spowodować (oprócz sankcji przewidzianych przepisami prawa w RP) natychmiastowe wykluczenie z forum.
6. Pełnię władzy na forum i prawo podejmowania wszystkich decyzji dotyczących forum posiadają Administratorzy.
7. Moderatorzy forum działają w imieniu Administratorów. Moderatorzy odpowiadają za treści i błędy na forum.
8. Administratorzy i Moderatorzy
Administratorzy i moderatorzy są po to, by utrzymywać porządek oraz zapobiegać niepożądanemu zachowaniu. W ich gestii leży również pomoc Tobie, a także całej społeczności. Każda ich uwaga i poprawka musi być przez Ciebie akceptowana natychmiastowo.
9. Skargi i zażalenia
Jeżeli administrator lub moderator zablokował bądź edytował Twój post albo wątek bez uzasadnienia, skontaktuj się z nim w grzeczny sposób poprzez Prywatną Wiadomość z zapytaniem, dlaczego dana poprawka została dokonana. Jednakże pamiętaj, by dokładnie przeczytać niniejszy Regulamin przed wysłaniem wiadomości do osoby, która zmodyfikowała Twój post lub wątek. Niestosowanie się do zasad wytyczonych w niniejszym dokumencie będzie karane ostrzeżeniami bądź banami. Wszelkie skargi na administratorów lub moderatorów nie powinny być poruszane na forum - sprawy te najlepiej załatwiać z zainteresowanym poprzez Prywatne Wiadomości.
WSZYSTKIE PRAWA NIEUDOSTĘPNIONE W NINIEJSZYCH WARUNKACH SĄ ZASTRZEŻONE!